- R10 profilim profesyonel duruyormu / durmuyormu
+ Profilinize girdiğimde profesyonel duruyor evet fakat yarı kurumsal gözüküyor.
Forumda daha önce sizi görmedim isminizle alakalı olabilir çünkü gerçekten çok uzun sadece Boa olsaydı daha akılda kalıcı olurdu diye düşünüyorum.
- r10 profil fotoğrafı,imza,vb. gözünüze çarpan görüntüler.
+ İmzadaki gif biraz daha büyük olabilirdi, Profil fotoğrafınızın yuvarlak olarak dönen çizgiler ekleyebilirsiniz daha göze çarpar.
Not: Kesinlikle kendi düşüncelerim başkasına çok daha farklı gelebilir bu işin bence kısmı, daha iyi olmanız dileğiyle
Edit: Bana çıkarsa da herhangi bir bağış kurumuna bağışlayabilirsiniz.