• 13-04-2023, 00:37:27
    #10
    Al bu 100tl eve erken git.
  • 13-04-2023, 22:13:55
    #11
    Merhabalar @BoaSosyalMedya; , profilinizden başlayayım öncelikle;
    1-Profil kapağınız yok, mutlaka yaptırmanız gerekiyor eğer gerçekten " Kurumsal Görüntü " istiyorsanız.
    2-Logoda yazan " en iyisi " kısmı yerine " en hızlısı " yapılabilirdi. Çünkü herkes " en iyisi " olduğunu iddia eder. Bu da sizi klasik yapar.
    3-Kurumsal görüntü istiyorsanız 0850 li numara kullanın. Kişisel numaralar adı üstünde kişisel gösterir, kurumsal değil.

    Ha bir zararı var mı, bence yok.
    Siz kurumsal görüntü istediğiniz için söylüyorum.
    4-Profilinizin hakkında kısmına ( ayarlarda r10 a neden kayıt oldunuz kısmında yazar. aslında orası hakkımda kısmıdır ) kurumsal olacak şekilde güncelleme yapın. Abartmadan emoji kullanabilirsiniz. Dikkat çeker
    5-Gonderdiginiz tradelerin açıklamalarında başlık kısmına " BoaSosyalMedya - X hizmeti Sağlandı " yazın. Başkası müşterinizin profiline girdiğinde dikkat çeksin. ( geçmiş tradeleri düzenleyebilirsiniz )
    6- logoyu siz yapmiyorsaniz logoya fiyat koymak biraz saçma olmuş, ileride zam gelince logoya tekrardan para verirsiniz veya yapan arkadaş tanidiksa sıkıntı yok
    7- geçmiş yazdığınız mesajlarda Türkçe karakterlere, büyük küçük harflerle dikkat edilmemiş. bunlara dikkat etmek size biraz daha kurumsal imaj verir
    8-imzaniz tam HD değil de. sanki 720p gibi pixellik var
    9- açık arttirmalar güzel, sıkıntı yok.

    İyi forumlar, kazanırsam pm 😂