Beni eleştiren 1 arkadaşa 100₺ :)
10
●630
- 13-04-2023, 22:13:55Merhabalar @BoaSosyalMedya; , profilinizden başlayayım öncelikle;
1-Profil kapağınız yok, mutlaka yaptırmanız gerekiyor eğer gerçekten " Kurumsal Görüntü " istiyorsanız.
2-Logoda yazan " en iyisi " kısmı yerine " en hızlısı " yapılabilirdi. Çünkü herkes " en iyisi " olduğunu iddia eder. Bu da sizi klasik yapar.
3-Kurumsal görüntü istiyorsanız 0850 li numara kullanın. Kişisel numaralar adı üstünde kişisel gösterir, kurumsal değil.
Ha bir zararı var mı, bence yok.
Siz kurumsal görüntü istediğiniz için söylüyorum.
4-Profilinizin hakkında kısmına ( ayarlarda r10 a neden kayıt oldunuz kısmında yazar. aslında orası hakkımda kısmıdır ) kurumsal olacak şekilde güncelleme yapın. Abartmadan emoji kullanabilirsiniz. Dikkat çeker
5-Gonderdiginiz tradelerin açıklamalarında başlık kısmına " BoaSosyalMedya - X hizmeti Sağlandı " yazın. Başkası müşterinizin profiline girdiğinde dikkat çeksin. ( geçmiş tradeleri düzenleyebilirsiniz )
6- logoyu siz yapmiyorsaniz logoya fiyat koymak biraz saçma olmuş, ileride zam gelince logoya tekrardan para verirsiniz veya yapan arkadaş tanidiksa sıkıntı yok
7- geçmiş yazdığınız mesajlarda Türkçe karakterlere, büyük küçük harflerle dikkat edilmemiş. bunlara dikkat etmek size biraz daha kurumsal imaj verir
8-imzaniz tam HD değil de. sanki 720p gibi pixellik var
9- açık arttirmalar güzel, sıkıntı yok.
İyi forumlar, kazanırsam pm 😂