- editörde listeleme formatı varken manuel - kullanmanız aşırı düz ve ilgi çekici olmayan bir konu tasarımına sebebiyet veriyor, editörün nimetlerinden yararlanınız öncelikle

- imzanızda yazılar bulanık, tarz meselesi olabilir ama en azından logo canlı olmalı. logonuz çok sönük
- profilde kapak görseli yok çok boş duruyor, profiliniz vitrininizdir.
- bunlar ufak tefek de, bu hiç olmadı, direkt kapattım profili

para bana çıkarsa löseve bağış ricasıyla
selamlar