1. editörde listeleme formatı varken manuel - kullanmanız aşırı düz ve ilgi çekici olmayan bir konu tasarımına sebebiyet veriyor, editörün nimetlerinden yararlanınız öncelikle
  2. imzanızda yazılar bulanık, tarz meselesi olabilir ama en azından logo canlı olmalı. logonuz çok sönük
  3. profilde kapak görseli yok çok boş duruyor, profiliniz vitrininizdir.
  4. bunlar ufak tefek de, bu hiç olmadı, direkt kapattım profili



para bana çıkarsa löseve bağış ricasıyla

selamlar