Selamlar dostlarım,
Kendimi geliştirmek amacıyla beni yapıcı ve gerçekçi eleştirecek arkadaşlardan birine 100₺ göndereceğim.Katılıma bağlı çekiliş yapabiliriz veya en yapıcı gördüğümede gönderebilirim.
Asla yukardan bakma gibi bir amacım yok yanlış anlaşılmasın,maksat işimiz görülsün.
Eleştiri istediğim konular ,
- R10 içi beni daha önce tanıdıysanız,gördüyseniz veya ticaretimiz olduysa yorum iletebilirsiniz.
- R10 profilim profesyonel duruyormu / durmuyormu
- r10 profil fotoğrafı,imza,vb. gözünüze çarpan görüntüler.
İki adet ana satış konum ve konu tasarımı,sayfa düzeni vb.
Örnek açık arttırma 1 :
https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...-fiyattan.html
Ana konu 2 :
https://www.r10.net/webmoney-paypal-...rar-verme.html
Hepsini veya seçtiklerinizi yazabilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler.