Selamlar dostlarım,

Kendimi geliştirmek amacıyla beni yapıcı ve gerçekçi eleştirecek arkadaşlardan birine 100₺ göndereceğim.Katılıma bağlı çekiliş yapabiliriz veya en yapıcı gördüğümede gönderebilirim.

Asla yukardan bakma gibi bir amacım yok yanlış anlaşılmasın,maksat işimiz görülsün.

Eleştiri istediğim konular ,

- R10 içi beni daha önce tanıdıysanız,gördüyseniz veya ticaretimiz olduysa yorum iletebilirsiniz.

- R10 profilim profesyonel duruyormu / durmuyormu

- r10 profil fotoğrafı,imza,vb. gözünüze çarpan görüntüler.

İki adet ana satış konum ve konu tasarımı,sayfa düzeni vb.

Örnek açık arttırma 1 :


https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...-fiyattan.html

Ana konu 2 :


https://www.r10.net/webmoney-paypal-...rar-verme.html


Hepsini veya seçtiklerinizi yazabilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler.