Merhaba güzel bi r10 profilinize sahipsiniz , işinize önem verdiğinizi farkettim fakat böyle konular açmak yerine bu işte daha nasıl iyi ve profesyonel olurum diye düşünüp daha çok araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
Zamanınızı , insanlar benim hakkımda ne düşünüyor acaba yerine daha iyi kullanabilirsiniz.
İyi geceler