• 16-04-2009, 20:28:52
    #19
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim müdüre geçen sene bir cocuk okula arabayla geldi ana avrat taktı. Öğle arasında herkesin gözü önünde disipline bile gitmedi.

    Bende aldım uzaklaştırma hocanın haksız olduğunu düşünüyorum.

    Bugün ve dün bir arkadaşım okuldan uzaklaştırma aldı. 2 günlüğüne.

    4 kişi kavga ettiler benim arkadaşıma 2 gün uzaklastırma birine kınama diğer ikisine hiçbirşey vermediler.

    Baban veya sen Milli Eğitime dilekçe yaz birşeyler yaparlar sanırım. Uzaklaştırma kalkmaz ama müdür hakkında inceleme yapılabilir.
    Oğuz, La sizin okulda da nekadar kavga oluyor...

    Hergün hergün; Kavgamı olur nan.
  • 16-04-2009, 21:09:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür öğrenci siciline işleyen cezalar (uzaklaştırma, kınama vb.) ileride devlet bünyesinde meslek edinmeyi (memurluk vb.) zorlaştırıyor hatta cezanın türüne göre polis / askeri okullardan falan da men ediliyorsun. Yani uzaklaştırma değip geçme. Bu arada gerçekten müdür çok acımasız davranmış. Kendi okulumda kılık kıyafete verilebilecek en yüksek ceza " kınama". Daha üst suçlarada (sigara, kavga, ders düzenini devamlı bozma gibi) en iyi " 2 gün " uzaklaştırma verirler. Eğer altında farklı bir sebep yoksa mutlaka MEB'e bir şikâyet dilekçesi verip, ailenle müdürün konuşmasını sağlayabilirsin.
  • 16-04-2009, 21:48:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle MEB'e dilekçe yaz. haklısın ve müdürün sana vurma hakkı yok!
  • 16-04-2009, 21:55:20
    #22
    Belki aranızda dışlanabilirim ama bende diyorum ki boşver 1 hafta geçer sen daha lise 1 öğrencisisin. Daha önünde 3 yıl gibi uzun bir süre var zıt gelmeye değmez.
    Ben %99 demiyorum %100 haklı olduğum bir konuda öğretmen bana tokat attığı için idareye inip şikayet ettiğimde beni haksız çıkarmışlardı. Babamı çağırdım öğrencilikte hemen herkesin olduğu gibi bendede olan bir kaç defa okuldan kaçmalar vardı. Yoklama defterini incelediler ve bu ortaya çıktı. Beni okuldan atmakla tehdit ettiler. BAna göre bunlar için hava hoştu hakkımı milli eğitimdede arardım yalnız babamada yüklendiklerinde bende patladı ve okul bitene kadar hemen her olayda haksız ben oldum. Bu yüzden önünde uzun süre var . Bırak 1 hafta geçer ama onlar tarafından dışlanacak 3 sene geçmez be kardeşim... Bazı şeyleri görmezden gelmek en doğrusu.

    Ayrıca şunuda söylemek istiyorum okul bitene kadar hemen her konuda haksız çıkardılar sözümün üzerine birkaç ekleme yapayım. En son bir kız arkadaşımla olan ilişkim duyuldu. Kız arkadaşıma laf atanlarla okul dışında zıtlaştım bunlar olayı okul içinede taşıdılar ve her seferinde haksız çıkmam bu seferde haksız çıkmama sebep oldu ve lise 2 den okuldan ayrılmak zorunda kaldım. Şuan açık öğretim okuyorum. Belki açık öğretimden lise 3 olarak devam edebilecektim yalnız idarenin baskısıyla bir öğretmenin dönem ödevim olduğu halde edebiyat dersinden 44,20 ile bıraktığı için sınıf tekrarı yaptım. Açık öğretim lise 2 den devam ediyorum şuan .
  • 17-04-2009, 01:32:55
    #23
    kendini anlatabilecek durumdaysan ailen de arkandaysa hakkın ara, kardeşim kopya verdiği için bu tarz bi şey sözkonsu oldu ceza felan aldı ama şimdi ankara hukuk da devlet yurdunda da kalıyor, yani önüne su sorun bu sorun cıkıcak cogu abartı.

    ama hakkını ara bence, ve yaptığın seyi cok takdir ettim böyle devam et zararına olur ama haklı olduğunu görüyorsan devam ezdirme kendini.
  • 17-04-2009, 02:18:21
    #24
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki aranızda dışlanabilirim ama bende diyorum ki boşver 1 hafta geçer sen daha lise 1 öğrencisisin. Daha önünde 3 yıl gibi uzun bir süre var zıt gelmeye değmez.
    Ben %99 demiyorum %100 haklı olduğum bir konuda öğretmen bana tokat attığı için idareye inip şikayet ettiğimde beni haksız çıkarmışlardı. Babamı çağırdım öğrencilikte hemen herkesin olduğu gibi bendede olan bir kaç defa okuldan kaçmalar vardı. Yoklama defterini incelediler ve bu ortaya çıktı. Beni okuldan atmakla tehdit ettiler. BAna göre bunlar için hava hoştu hakkımı milli eğitimdede arardım yalnız babamada yüklendiklerinde bende patladı ve okul bitene kadar hemen her olayda haksız ben oldum. Bu yüzden önünde uzun süre var . Bırak 1 hafta geçer ama onlar tarafından dışlanacak 3 sene geçmez be kardeşim... Bazı şeyleri görmezden gelmek en doğrusu.
    Ayrıca şunuda söylemek istiyorum okul bitene kadar hemen her konuda haksız çıkardılar sözümün üzerine birkaç ekleme yapayım. En son bir kız arkadaşımla olan ilişkim duyuldu. Kız arkadaşıma laf atanlarla okul dışında zıtlaştım bunlar olayı okul içinede taşıdılar ve her seferinde haksız çıkmam bu seferde haksız çıkmama sebep oldu ve lise 2 den okuldan ayrılmak zorunda kaldım. Şuan açık öğretim okuyorum. Belki açık öğretimden lise 3 olarak devam edebilecektim yalnız idarenin baskısıyla bir öğretmenin dönem ödevim olduğu halde edebiyat dersinden 44,20 ile bıraktığı için sınıf tekrarı yaptım. Açık öğretim lise 2 den devam ediyorum şuan .
    kısaca ;okul bitene kadar ayıya dayı diyeceksin, öğretmenlerin egolarını tatmin etmelerini sağlayacaksın , onları yücelteceksin...

    okul bittikten sonra da bu öğretmenlere gördüğün her yerde söveceksin
  • 17-04-2009, 15:16:41
    #25
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısaca ;okul bitene kadar ayıya dayı diyeceksin, öğretmenlerin egolarını tatmin etmelerini sağlayacaksın , onları yücelteceksin...

    okul bittikten sonra da bu öğretmenlere gördüğün her yerde söveceksin

    Okulda da takmıyorum ki onları.

    Saçımı kesiyorum düzgün giyiniyorum. Hocayı kesinlikle kale almıyorum. Ofsayt hareket olmayınca bi şey de diyemez. Her zaman için karşı geliyorum. Yolda görsem selam da vermem , yüzüne de bakmam.

    Senin konuda ise , bi yerlere şikayet etmeni tavsiye ediyorum.
  • 17-04-2009, 15:22:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Biz lisedeyken anlatıp dururlardı kimse yolda görünce selam vermiyor falan diye... Şimdi o selam vermeyenleri daha iyi anlıyorum. Müdür yardımcısı 11 kişilik sınıfımızda herkese "siz fındık beyinlisiniz bir b*k olmaz sizden" demişti ama 11 kişide üniversiteyi kazandı ve 9 tanesi bitirdi şu an.

    Şimdi yolda görünce arabayı üstüne üstüne sürüyorum o hoşafın.
    Ama bazı kral öğretmenlerimiz de olmadı değil ki hala nerede görsem koşar elini öperim. Canım feda onlara.
  • 17-04-2009, 16:17:31
    #27
    Kardeşim Hiç meraklanma . . .
    O kadar büyütmede gerek yok bundna sonra okula mutasb ögrenciler gibi git gel müdürle konus. . .
    Bunu kimseler bilmez fakat okul bittinde yıl sonunda toplanan disiplin kurulu Tüm cezaları düşürür . . .
    tabi haddini cok aşıcak suc işlemediysen bu yüzden hocalarla yüz göz olucana ii gecinmeye caliş . . .
    Müdürle görüş yıl sonunda düşürsünler ki düşürürler zatende ben ne oklullar okudum onların yanında senin ki hi. . . .
    Örn. Akolli okula mi geldin yok , Hocayı tehtit mi etin , hocayı dövdün mü , okul ahlak kurallarına ayrıkı ve hukuken 1 suc işlemedin zaten o suclarda hakkında direk sorusturma acılır muhattabın okul müdürü degil müfetişler ve m.e.b savcılıları olur
    1 ordu tutanak vede sorusturmadna gecersin sonucu hayatın biter amemelik seni bekler

    Kafana takma . . . Kal saglıcakla 1 ark. belirmiş okul bitine akdar ayıya dayi diyen . .. En önemli kural köprü gecene akdar ayıya dayi de oda seni gecirsiN