Kardeşim Hiç meraklanma . . .
O kadar büyütmede gerek yok bundna sonra okula mutasb ögrenciler gibi git gel müdürle konus. . .
Bunu kimseler bilmez fakat okul bittinde yıl sonunda toplanan disiplin kurulu Tüm cezaları düşürür . . .
tabi haddini cok aşıcak suc işlemediysen bu yüzden hocalarla yüz göz olucana ii gecinmeye caliş . . .

Müdürle görüş yıl sonunda düşürsünler ki düşürürler zatende ben ne oklullar okudum onların yanında senin ki hi. . . .
Örn. Akolli okula mi geldin yok , Hocayı tehtit mi etin , hocayı dövdün mü , okul ahlak kurallarına ayrıkı ve hukuken 1 suc işlemedin zaten o suclarda hakkında direk sorusturma acılır muhattabın okul müdürü degil müfetişler ve m.e.b savcılıları olur

1 ordu tutanak vede sorusturmadna gecersin sonucu hayatın biter amemelik seni bekler
Kafana takma . . . Kal saglıcakla 1 ark. belirmiş okul bitine akdar ayıya dayi diyen . .. En önemli kural köprü gecene akdar ayıya dayi de oda seni gecirsiN