DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki aranızda dışlanabilirim ama bende diyorum ki boşver 1 hafta geçer sen daha lise 1 öğrencisisin. Daha önünde 3 yıl gibi uzun bir süre var zıt gelmeye değmez.
Ben %99 demiyorum %100 haklı olduğum bir konuda öğretmen bana tokat attığı için idareye inip şikayet ettiğimde beni haksız çıkarmışlardı. Babamı çağırdım öğrencilikte hemen herkesin olduğu gibi bendede olan bir kaç defa okuldan kaçmalar vardı. Yoklama defterini incelediler ve bu ortaya çıktı. Beni okuldan atmakla tehdit ettiler. BAna göre bunlar için hava hoştu hakkımı milli eğitimdede arardım yalnız babamada yüklendiklerinde bende patladı ve okul bitene kadar hemen her olayda haksız ben oldum. Bu yüzden önünde uzun süre var . Bırak 1 hafta geçer ama onlar tarafından dışlanacak 3 sene geçmez be kardeşim... Bazı şeyleri görmezden gelmek en doğrusu.
Ayrıca şunuda söylemek istiyorum okul bitene kadar hemen her konuda haksız çıkardılar sözümün üzerine birkaç ekleme yapayım. En son bir kız arkadaşımla olan ilişkim duyuldu. Kız arkadaşıma laf atanlarla okul dışında zıtlaştım bunlar olayı okul içinede taşıdılar ve her seferinde haksız çıkmam bu seferde haksız çıkmama sebep oldu ve lise 2 den okuldan ayrılmak zorunda kaldım. Şuan açık öğretim okuyorum. Belki açık öğretimden lise 3 olarak devam edebilecektim yalnız idarenin baskısıyla bir öğretmenin dönem ödevim olduğu halde edebiyat dersinden 44,20 ile bıraktığı için sınıf tekrarı yaptım. Açık öğretim lise 2 den devam ediyorum şuan .
kısaca ;okul bitene kadar ayıya dayı diyeceksin, öğretmenlerin egolarını tatmin etmelerini sağlayacaksın , onları yücelteceksin...

okul bittikten sonra da bu öğretmenlere gördüğün her yerde söveceksin