Biz lisedeyken anlatıp dururlardı kimse yolda görünce selam vermiyor falan diye... Şimdi o selam vermeyenleri daha iyi anlıyorum. Müdür yardımcısı 11 kişilik sınıfımızda herkese "siz fındık beyinlisiniz bir b*k olmaz sizden" demişti ama 11 kişide üniversiteyi kazandı ve 9 tanesi bitirdi şu an.
Şimdi yolda görünce arabayı üstüne üstüne sürüyorum o hoşafın.
Ama bazı kral öğretmenlerimiz de olmadı değil ki hala nerede görsem koşar elini öperim. Canım feda onlara.