• 16-04-2009, 16:53:10
    #10
    eğer meb yolu ile çözülemezse sende müdürün ağzını gözünü patlattırabilirsin ama önce meb'e gidip dilekçe vermeni öneririm
  • 16-04-2009, 16:54:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bizim müdüre geçen sene bir cocuk okula arabayla geldi ana avrat taktı. Öğle arasında herkesin gözü önünde disipline bile gitmedi.

    Bende aldım uzaklaştırma hocanın haksız olduğunu düşünüyorum.

    Bugün ve dün bir arkadaşım okuldan uzaklaştırma aldı. 2 günlüğüne.

    4 kişi kavga ettiler benim arkadaşıma 2 gün uzaklastırma birine kınama diğer ikisine hiçbirşey vermediler.

    Baban veya sen Milli Eğitime dilekçe yaz birşeyler yaparlar sanırım. Uzaklaştırma kalkmaz ama müdür hakkında inceleme yapılabilir.
  • 16-04-2009, 17:16:02
    #12
    Şöyle bir davranıştan uzaklaştırma oluyorsa bizim okulda öğrenci kalmazdı.
  • 16-04-2009, 18:46:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    nelerle uğraşıyor bu okul yönetimi meb'e gitsen ne değişir hepsi birbirini tutar
  • 16-04-2009, 18:51:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer meb yolu ile çözülemezse sende müdürün ağzını gözünü patlattırabilirsin ama önce meb'e gidip dilekçe vermeni öneririm
    Ahaha harikasın ya
  • 16-04-2009, 19:12:36
    #15
    Ya hocam biri askeri okula giremezsin demişte; askeri okula 1. derece akrabanın sicili kötüysede giremiyosun zaten. Ayrıca devlet yurdu olayında sorun olmuyo diye biliyorum. İlerde bu kaydı sildirebilirsin aslıında 5 yıl geçtikten sonra mahkeme kararıyla ancak arşiv kaydı kalır tai , aselsan vb. savunma sanayi kuruluşlarına giremezsin. Çünkü girişte stajer dahi olsan "arşivli" sicil kaydı istiyolar.
  • 16-04-2009, 19:18:41
    #16
    Sen üzerinde müdürün uygunsuz gördüğü unsurları ilk olarak düzelt. Sonra müdüre git özür dile. Olmazsa ailene veya milli eğitime konuyu aç.
  • 16-04-2009, 19:31:32
    #17
    Helal olsun tutmuşsun elini ezdirmemişsin kendini.
    Ama git hakkını ara yoksa , çok başını ağrıtır ileride.
  • 16-04-2009, 19:52:02
    #18
    öyle pat diye uzaklaştırma vermezler uyarı kınama sonra uzaklaştırma cezası alırsın... tam anlat geçmişde uyarı kınama cezası filan aldın mı?