Ya hocam biri askeri okula giremezsin demişte; askeri okula 1. derece akrabanın sicili kötüysede giremiyosun zaten. Ayrıca devlet yurdu olayında sorun olmuyo diye biliyorum. İlerde bu kaydı sildirebilirsin aslıında 5 yıl geçtikten sonra mahkeme kararıyla ancak arşiv kaydı kalır tai , aselsan vb. savunma sanayi kuruluşlarına giremezsin. Çünkü girişte stajer dahi olsan "arşivli" sicil kaydı istiyolar.