Bizim müdüre geçen sene bir cocuk okula arabayla geldi ana avrat taktı. Öğle arasında herkesin gözü önünde disipline bile gitmedi.
Bende aldım uzaklaştırma hocanın haksız olduğunu düşünüyorum.
Bugün ve dün bir arkadaşım okuldan uzaklaştırma aldı. 2 günlüğüne.
4 kişi kavga ettiler benim arkadaşıma 2 gün uzaklastırma birine kınama diğer ikisine hiçbirşey vermediler.
Baban veya sen Milli Eğitime dilekçe yaz birşeyler yaparlar sanırım. Uzaklaştırma kalkmaz ama müdür hakkında inceleme yapılabilir.