kısaca ;okul bitene kadar ayıya dayı diyeceksin, öğretmenlerin egolarını tatmin etmelerini sağlayacaksın , onları yücelteceksin...
okul bittikten sonra da bu öğretmenlere gördüğün her yerde söveceksin
Okulda da takmıyorum ki onları.
Saçımı kesiyorum düzgün giyiniyorum. Hocayı kesinlikle kale almıyorum. Ofsayt hareket olmayınca bi şey de diyemez. Her zaman için karşı geliyorum. Yolda görsem selam da vermem , yüzüne de bakmam.
Senin konuda ise , bi yerlere şikayet etmeni tavsiye ediyorum.