kendini anlatabilecek durumdaysan ailen de arkandaysa hakkın ara, kardeşim kopya verdiği için bu tarz bi şey sözkonsu oldu ceza felan aldı ama şimdi ankara hukuk da devlet yurdunda da kalıyor, yani önüne su sorun bu sorun cıkıcak cogu abartı.
ama hakkını ara bence, ve yaptığın seyi cok takdir ettim böyle devam et zararına olur ama haklı olduğunu görüyorsan devam ezdirme kendini.