niye trade puanı atmıyorsunuz
17
●734
- 20-02-2023, 00:51:01Artık ticaret puanı atmak istemeyenin peşinden koşmuyorum, Elbette birgün işi düştüğü zamanda kendisini nazikçe başka biriyle çalışmasını istiyorum. Bu hafta neredeyse 7 den fazla geri dönüş alamadım. Sizlerde nazikçe başka biriyle çalışmasını isteyin insanların 😊
Atmayanlar her zaman bir holding yönetiyor 1 dakikasını ayıramaz. - 20-02-2023, 00:51:41hocam konuda yazıyor ya diyorum da işte görüldü atanlar mı dersinLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 dklık vakit mi hocam emin olun sizin şu konuya yazdığınızdan daha az vakit alır .ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstteki dediğim gibi hocamorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar detaylı sanmıyorum hocam ben son tradelerime bakarsanız trade sıklığı çok azAlbayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-02-2023, 00:54:30yok hocam o kadarda bir yönde haklısınızobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam zaten işi bitmiş oluyor bir daha işi düşerse yazar genelde yazan pek çok yok bazıları atmıyor üstüne geliyor tekrar iş yapmamı istiyor şunun tradeini veya yorum atar mısınız diyince mesajı görmezlikten geliyor üstteki bir hocamın dediği gibi 1 dkları bile yok sanırımsaitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atsa hocamemrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değişik trade forumda güvenirlik itibar demek niye istemiyorlar anlamadım
- 20-02-2023, 00:56:01Kimisi üşeniyor, kimisi gerek görmüyor vs. vs.
Haklı sitem - 20-02-2023, 00:58:34bence üşeniyorlar hocam üstte arkadaş şey demişti yok gizli kalmak için vs. illaki vardır olabilir ama genellikle üşeniyorlar diye tahmin ediyorumGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2023, 01:08:59Yeri geliyor biriyle xx.xxx ticaret yaptığımda bırak tradeyi konuya yorum dahi atmıyor.Bana dönüş yapana yapıyorum sadece.Trade ve yorum atarsanız dönerim diyorum.Dönüş yapana yapıyorum.Fazla kafaya takmayın.Bazıları bilerek trade atmaz sizi kırmamak içinde tamam der geçer sebebi ;
Rakibi olan x kişisinin onun yaptığı şeyleri takip etmemesidir veya sizle aynı işi yapıyordur,müşterileriniz tradelerinizden görüp ondan alıp müşteri kaybetmemek için atmaz.O yüzden pek de takmayın kısacası.

