• 20-02-2023, 00:48:02
    #10
    Onlarla bir daha ticaret yapmamak lazım kendilerini birşey zanediyorlar havada geziyorlar o yuzden trade atmıyor öylelerine ceza vermeliler
  • 20-02-2023, 00:51:01
    #11
    Artık ticaret puanı atmak istemeyenin peşinden koşmuyorum, Elbette birgün işi düştüğü zamanda kendisini nazikçe başka biriyle çalışmasını istiyorum. Bu hafta neredeyse 7 den fazla geri dönüş alamadım. Sizlerde nazikçe başka biriyle çalışmasını isteyin insanların 😊

    Atmayanlar her zaman bir holding yönetiyor 1 dakikasını ayıramaz.
  • 20-02-2023, 00:51:19
    #12
    Bir ben yaşamıyorum sanırım bu sorunu

    Bence ilk önce karşı tarafın atmasını bekleyin,karşı taraf atınca atıyorum direkt.
  • 20-02-2023, 00:51:41
    #13
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden ben de yaşıyordum. sonra ticaretim olan insanlara yazmaya başladım Memnun kaldıysanız ticaret puanı atarsanız dönüş yaparım ve konuma yorum yazarsanız sevinirim vb. böyle yapın kafanız rahat olur
    hocam konuda yazıyor ya diyorum da işte görüldü atanlar mı dersin
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız,bazıları vakit bulamıyor.
    1 dklık vakit mi hocam emin olun sizin şu konuya yazdığınızdan daha az vakit alır .
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde her ticaretimin sonunda mesaj olarak "ben trade puanı iletiyorum müsait vakitte sizden de beklerim" diye not düşüyorum. Sağ olsunlar ticaret yaptığımız çoğu kardeşimiz de kırmadı🙏🏻
    üstteki dediğim gibi hocam
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 300'den fazla ticarete sahibim ama atmıyorum veya attırmıyorum. Gizliliğe ve kimle çalışıp yol aldığınızı göstermek istemeyebilir insanlar.
    Hatta R10 kullanıcı adını bile paylaşmıyorum sorsanlara.. Eğitim veriyorum hatta 2x.xxx ticaretler oluyor belli etmek istemiyorlar, istemiyoruz.
    o kadar detaylı sanmıyorum hocam ben son tradelerime bakarsanız trade sıklığı çok az
  • 20-02-2023, 00:54:30
    #14
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarla bir daha ticaret yapmamak lazım kendilerini birşey zanediyorlar havada geziyorlar o yuzden trade atmıyor öylelerine ceza vermeliler
    yok hocam o kadarda bir yönde haklısınız
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık ticaret puanı atmak istemeyenin peşinden koşmuyorum, Elbette birgün işi düştüğü zamanda kendisini nazikçe başka biriyle çalışmasını istiyorum. Bu hafta neredeyse 7 den fazla geri dönüş alamadım. Sizlerde nazikçe başka biriyle çalışmasını isteyin insanların 😊
    Atmayanlar her zaman bir holding yönetiyor 1 dakikasını ayıramaz.
    yok hocam zaten işi bitmiş oluyor bir daha işi düşerse yazar genelde yazan pek çok yok bazıları atmıyor üstüne geliyor tekrar iş yapmamı istiyor şunun tradeini veya yorum atar mısınız diyince mesajı görmezlikten geliyor üstteki bir hocamın dediği gibi 1 dkları bile yok sanırım
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ben yaşamıyorum sanırım bu sorunu

    Bence ilk önce karşı tarafın atmasını bekleyin,karşı taraf atınca atıyorum direkt.
    atsa hocam değişik trade forumda güvenirlik itibar demek niye istemiyorlar anlamadım
  • 20-02-2023, 00:56:01
    #15
    En iyisi sanırım
    Kimisi üşeniyor, kimisi gerek görmüyor vs. vs.
    Haklı sitem
  • 20-02-2023, 00:58:34
    #16
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimisi üşeniyor, kimisi gerek görmüyor vs. vs.
    Haklı sitem
    bence üşeniyorlar hocam üstte arkadaş şey demişti yok gizli kalmak için vs. illaki vardır olabilir ama genellikle üşeniyorlar diye tahmin ediyorum
  • 20-02-2023, 01:00:10
    #17
    Ey cemaati müslimin !
    Nerede bu tradeler ?
  • 20-02-2023, 01:08:59
    #18
    Yeri geliyor biriyle xx.xxx ticaret yaptığımda bırak tradeyi konuya yorum dahi atmıyor.Bana dönüş yapana yapıyorum sadece.Trade ve yorum atarsanız dönerim diyorum.Dönüş yapana yapıyorum.Fazla kafaya takmayın.Bazıları bilerek trade atmaz sizi kırmamak içinde tamam der geçer sebebi ;
    Rakibi olan x kişisinin onun yaptığı şeyleri takip etmemesidir veya sizle aynı işi yapıyordur,müşterileriniz tradelerinizden görüp ondan alıp müşteri kaybetmemek için atmaz.O yüzden pek de takmayın kısacası.