Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden ben de yaşıyordum. sonra ticaretim olan insanlara yazmaya başladım Memnun kaldıysanız ticaret puanı atarsanız dönüş yaparım ve konuma yorum yazarsanız sevinirim vb. böyle yapın kafanız rahat olur
hocam konuda yazıyor ya diyorum da işte görüldü atanlar mı dersin
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız,bazıları vakit bulamıyor.
1 dklık vakit mi hocam emin olun sizin şu konuya yazdığınızdan daha az vakit alır .
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde her ticaretimin sonunda mesaj olarak "ben trade puanı iletiyorum müsait vakitte sizden de beklerim" diye not düşüyorum. Sağ olsunlar ticaret yaptığımız çoğu kardeşimiz de kırmadı🙏🏻
üstteki dediğim gibi hocam
Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 300'den fazla ticarete sahibim ama atmıyorum veya attırmıyorum. Gizliliğe ve kimle çalışıp yol aldığınızı göstermek istemeyebilir insanlar.
Hatta R10 kullanıcı adını bile paylaşmıyorum sorsanlara.. Eğitim veriyorum hatta 2x.xxx ticaretler oluyor belli etmek istemiyorlar, istemiyoruz.
o kadar detaylı sanmıyorum hocam ben son tradelerime bakarsanız trade sıklığı çok az