• 20-02-2023, 00:41:41
    #1
    Hızlıca gireyim konuya kaç tane ticaretim oldu hizmet vs. almış benden konuya yorum yaparsanız sevinirim trade atarsanız dönüş yaparım diyorum tamam hocam diyor bazıları dönmüyor bile anlamadım zorunlu değilde anlamadım.O kadar yardım ediyorum bi teşekkür bile fazla sanırım bazı insanlara sitem edesim geldi teşekkür ederim.
  • 20-02-2023, 00:43:04
    #2
    Haklı isyan denmeli mi, bence evet. Ama genelde arada kaynıyor hocam ya.
  • 20-02-2023, 00:44:38
    #3
    Bazıları ürünü aldiktan sonrasında mesajı dahi kesiyor fakat bir sorun olduğunda hemen yazıyorlar sanırım mesajı biz de kesersek forumda olamayız
  • 20-02-2023, 00:45:04
    #4
    Lütfen tradelerimizi atalım
  • 20-02-2023, 00:46:04
    #5
    Genelde her ticaretimin sonunda mesaj olarak "ben trade puanı iletiyorum müsait vakitte sizden de beklerim" diye not düşüyorum. Sağ olsunlar ticaret yaptığımız çoğu kardeşimiz de kırmadı🙏🏻
  • 20-02-2023, 00:46:34
    #6
    Haklısınız,bazıları vakit bulamıyor.
  • 20-02-2023, 00:46:45
    #7
    Önceden ben de yaşıyordum. sonra ticaretim olan insanlara yazmaya başladım Memnun kaldıysanız ticaret puanı atarsanız dönüş yaparım ve konuma yorum yazarsanız sevinirim vb. böyle yapın kafanız rahat olur
  • 20-02-2023, 00:46:56
    #8
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı isyan denmeli mi, bence evet. Ama genelde arada kaynıyor hocam ya.
    nasıl bir arada kaynama ise hocam 20 den fazla ticaretim kaynadı cidden
    Ration adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları ürünü aldiktan sonrasında mesajı dahi kesiyor fakat bir sorun olduğunda hemen yazıyorlar sanırım mesajı biz de kesersek forumda olamayız
    en gıcık olduğum hocam

    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen tradelerimizi atalım
    şöyle bi bildirim atılsa güzel olur
  • 20-02-2023, 00:47:17
    #9
    Ben 300'den fazla ticarete sahibim ama atmıyorum veya attırmıyorum. Gizliliğe ve kimle çalışıp yol aldığınızı göstermek istemiyor olabiliyorum.
    Hatta R10 kullanıcı adını bile paylaşmıyorum soranlara.. Eğitim veriyorum hatta 2x.xxx ticaretler oluyor belli etmek istemiyorlar, istemiyoruz.
    • semihmalkoc53
    • cmlndz
    semihmalkoc53 ve cmlndz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.