Hızlıca gireyim konuya kaç tane ticaretim oldu hizmet vs. almış benden konuya yorum yaparsanız sevinirim trade atarsanız dönüş yaparım diyorum tamam hocam diyor bazıları dönmüyor bile anlamadım zorunlu değilde anlamadım.O kadar yardım ediyorum bi teşekkür bile fazla sanırım bazı insanlara sitem edesim geldi teşekkür ederim.