Konu
niye trade puanı atmıyorsunuz
20-02-2023, 00:46:45
#7
Lecter41
Önceden ben de yaşıyordum. sonra ticaretim olan insanlara yazmaya başladım Memnun kaldıysanız ticaret puanı atarsanız dönüş yaparım ve konuma yorum yazarsanız sevinirim vb. böyle yapın kafanız rahat olur