Önceden ben de yaşıyordum. sonra ticaretim olan insanlara yazmaya başladım Memnun kaldıysanız ticaret puanı atarsanız dönüş yaparım ve konuma yorum yazarsanız sevinirim vb. böyle yapın kafanız rahat olur