Haklı isyan denmeli mi, bence evet. Ama genelde arada kaynıyor hocam ya.
nasıl bir arada kaynama ise hocam 20 den fazla ticaretim kaynadı cidden
Bazıları ürünü aldiktan sonrasında mesajı dahi kesiyor fakat bir sorun olduğunda hemen yazıyorlar sanırım mesajı biz de kesersek forumda olamayız
en gıcık olduğum hocam
Lütfen tradelerimizi atalım
şöyle bi bildirim atılsa güzel olur