KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklı isyan denmeli mi, bence evet. Ama genelde arada kaynıyor hocam ya.
nasıl bir arada kaynama ise hocam 20 den fazla ticaretim kaynadı cidden
Ration adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazıları ürünü aldiktan sonrasında mesajı dahi kesiyor fakat bir sorun olduğunda hemen yazıyorlar sanırım mesajı biz de kesersek forumda olamayız
en gıcık olduğum hocam

AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen tradelerimizi atalım
şöyle bi bildirim atılsa güzel olur