niye trade puanı atmıyorsunuz
17
●734
- 20-02-2023, 00:41:41Hızlıca gireyim konuya kaç tane ticaretim oldu hizmet vs. almış benden konuya yorum yaparsanız sevinirim trade atarsanız dönüş yaparım diyorum tamam hocam diyor bazıları dönmüyor bile anlamadım zorunlu değilde anlamadım.O kadar yardım ediyorum bi teşekkür bile fazla sanırım bazı insanlara sitem edesim geldi teşekkür ederim.
- 20-02-2023, 00:43:04Haklı isyan denmeli mi, bence evet. Ama genelde arada kaynıyor hocam ya.
- 20-02-2023, 00:46:04Genelde her ticaretimin sonunda mesaj olarak "ben trade puanı iletiyorum müsait vakitte sizden de beklerim" diye not düşüyorum. Sağ olsunlar ticaret yaptığımız çoğu kardeşimiz de kırmadı🙏🏻
- 20-02-2023, 00:46:56nasıl bir arada kaynama ise hocam 20 den fazla ticaretim kaynadı ciddenKeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

en gıcık olduğum hocamRation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bi bildirim atılsa güzel olurAgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2023, 00:47:17Ben 300'den fazla ticarete sahibim ama atmıyorum veya attırmıyorum. Gizliliğe ve kimle çalışıp yol aldığınızı göstermek istemiyor olabiliyorum.
Hatta R10 kullanıcı adını bile paylaşmıyorum soranlara.. Eğitim veriyorum hatta 2x.xxx ticaretler oluyor belli etmek istemiyorlar, istemiyoruz.semihmalkoc53 ve cmlndz bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
