Ben 300'den fazla ticarete sahibim ama atmıyorum veya attırmıyorum. Gizliliğe ve kimle çalışıp yol aldığınızı göstermek istemiyor olabiliyorum.
Hatta R10 kullanıcı adını bile paylaşmıyorum soranlara.. Eğitim veriyorum hatta 2x.xxx ticaretler oluyor belli etmek istemiyorlar, istemiyoruz.