Konu
niye trade puanı atmıyorsunuz
20-02-2023, 00:46:04
#5
orhansengun
Genelde her ticaretimin sonunda mesaj olarak "ben trade puanı iletiyorum müsait vakitte sizden de beklerim" diye not düşüyorum. Sağ olsunlar ticaret yaptığımız çoğu kardeşimiz de kırmadı🙏🏻