Artık ticaret puanı atmak istemeyenin peşinden koşmuyorum, Elbette birgün işi düştüğü zamanda kendisini nazikçe başka biriyle çalışmasını istiyorum. Bu hafta neredeyse 7 den fazla geri dönüş alamadım. Sizlerde nazikçe başka biriyle çalışmasını isteyin insanların 😊
Atmayanlar her zaman bir holding yönetiyor 1 dakikasını ayıramaz.