Yeri geliyor biriyle xx.xxx ticaret yaptığımda bırak tradeyi konuya yorum dahi atmıyor.Bana dönüş yapana yapıyorum sadece.Trade ve yorum atarsanız dönerim diyorum.Dönüş yapana yapıyorum.Fazla kafaya takmayın.Bazıları bilerek trade atmaz sizi kırmamak içinde tamam der geçer sebebi ;
Rakibi olan x kişisinin onun yaptığı şeyleri takip etmemesidir veya sizle aynı işi yapıyordur,müşterileriniz tradelerinizden görüp ondan alıp müşteri kaybetmemek için atmaz.O yüzden pek de takmayın kısacası.