obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlarla bir daha ticaret yapmamak lazım kendilerini birşey zanediyorlar havada geziyorlar o yuzden trade atmıyor öylelerine ceza vermeliler
yok hocam o kadarda bir yönde haklısınız
saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık ticaret puanı atmak istemeyenin peşinden koşmuyorum, Elbette birgün işi düştüğü zamanda kendisini nazikçe başka biriyle çalışmasını istiyorum. Bu hafta neredeyse 7 den fazla geri dönüş alamadım. Sizlerde nazikçe başka biriyle çalışmasını isteyin insanların 😊
Atmayanlar her zaman bir holding yönetiyor 1 dakikasını ayıramaz.
yok hocam zaten işi bitmiş oluyor bir daha işi düşerse yazar genelde yazan pek çok yok bazıları atmıyor üstüne geliyor tekrar iş yapmamı istiyor şunun tradeini veya yorum atar mısınız diyince mesajı görmezlikten geliyor üstteki bir hocamın dediği gibi 1 dkları bile yok sanırım
emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ben yaşamıyorum sanırım bu sorunu

Bence ilk önce karşı tarafın atmasını bekleyin,karşı taraf atınca atıyorum direkt.
atsa hocam değişik trade forumda güvenirlik itibar demek niye istemiyorlar anlamadım