Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimisi üşeniyor, kimisi gerek görmüyor vs. vs.
Haklı sitem
bence üşeniyorlar hocam üstte arkadaş şey demişti yok gizli kalmak için vs. illaki vardır olabilir ama genellikle üşeniyorlar diye tahmin ediyorum