• 22-01-2023, 00:49:34
    #28
    zamanla azalıyor,daha az aklına geliyor ama geçtigini düşünmüyorum.en azından bende hiç geçmedi tam olarak.2 defa aldatıldım ; birisi 2006 yılındaydı,4.5 yıllık sevgilim beni en yakın çocukluk arkadaşımla aldattı.ikincisi ünideydi,2011 yılıydı sanırım.kız arkadaşım aydında bankacılık okuyordu,benden başka da bi sürü sevgilisi varmış meger.benim ögrendigim 4 kişiydik,muhtemelen bilmediklerimde vardır.yıl olmuş 2023,üstünden bu kadar zaman geçmiş.eskisi gibi canımı sıkmıyor,pek aklıma gelmiyor ama tamamen unuttumda diyemem yani.
  • 22-01-2023, 00:53:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanla azalıyor,daha az aklına geliyor ama geçtigini düşünmüyorum.en azından bende hiç geçmedi tam olarak.2 defa aldatıldım ; birisi 2006 yılındaydı,4.5 yıllık sevgilim beni en yakın çocukluk arkadaşımla aldattı.ikincisi ünideydi,2011 yılıydı sanırım.kız arkadaşım aydında bankacılık okuyordu,benden başka da bi sürü sevgilisi varmış meger.benim ögrendigim 4 kişiydik,muhtemelen bilmediklerimde vardır.yıl olmuş 2023,üstünden bu kadar zaman geçmiş.eskisi gibi canımı sıkmıyor,pek aklıma gelmiyor ama tamamen unuttumda diyemem yani.
    çok iyi anlıyorum sizi. Allah unutturmayı sağlasın inşallah. geçmiş olsun sizlerede. insanoğluna güven kalmıyor böylelikle hocam
  • 22-01-2023, 01:00:21
    #30
    seytas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi anlıyorum sizi. Allah unutturmayı sağlasın inşallah. geçmiş olsun sizlerede. insanoğluna güven kalmıyor böylelikle hocam
    eyv hocam,şuanki halimize şükür diyorum ve ufak bi düzeltme yapmak istiyorum hocam.bunlara alıştık artık yani unutmasakta çok problem degil.allah,tekrar yaşatmasın inşallah dediginiz gibi insanın kimseye güveni kalmıyor.ben bide 2 defa yaşadım,bu 2 olayın içindeki 3 şahıs benim bu hayatdaki en çok güvendigim insanlardı.şimdi mesela 4 yılı devirdik,hayatımda kimse yok.benle ilgilenen birisi olsa yada ben birini begensem aklıma gelen ilk şey bu oluyor,nasılsa beni aldatacak.en iyisi baştan boşver diyorum işte o kötü oluyor...
  • 22-01-2023, 01:06:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyv hocam,şuanki halimize şükür diyorum ve ufak bi düzeltme yapmak istiyorum hocam.bunlara alıştık artık yani unutmasakta çok problem degil.allah,tekrar yaşatmasın inşallah dediginiz gibi insanın kimseye güveni kalmıyor.ben bide 2 defa yaşadım,bu 2 olayın içindeki 3 şahıs benim bu hayatdaki en çok güvendigim insanlardı.şimdi mesela 4 yılı devirdik,hayatımda kimse yok.benle ilgilenen birisi olsa yada ben birini begensem aklıma gelen ilk şey bu oluyor,nasılsa beni aldatacak.en iyisi baştan boşver diyorum işte o kötü oluyor...
    işte hocam bende aynı durumdayım sonrasında hayatıma kimseyi alamadım sevemedim asosyalleştim hep aklımda bu olaylar var herkese aynı gözle bakakalıyorum. en kötüsüde bu ya
  • 22-01-2023, 01:26:15
    #32
    Unutmuyoruz, sadece alışıyoruz. İlkler hiç bir zaman unutulmaz. Hâlâ ilk buluşmamızda giydiği elbiseyi, rengini, mekanı, günü ve saati aklımda. Zamanla alışıyorsun. Fitness'a gitmek biraz olsun kafa dağıttırıyor. Eğer salona gidemiyorsanız evde yapabilirsiniz.
  • 22-01-2023, 01:27:29
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmuyoruz, sadece alışıyoruz. İlkler hiç bir zaman unutulmaz. Hâlâ ilk buluşmamızda giydiği elbiseyi, rengini, mekanı, günü ve saati aklımda. Zamanla alışıyorsun. Fitness'a gitmek biraz olsun kafa dağıttırıyor. Eğer salona gidemiyorsanız evde yapabilirsiniz.
    kesinlikle hocam hala aklımızda...
    teşekkür ederim tafsiyeniz için geçmiş olsun sizlerede...
  • 22-01-2023, 03:33:05
    #34
    Maalesef geçmez erkeklik yapıp ayrılmışsın ama pişman olduğun belli
  • 22-01-2023, 15:04:20
    #35
    Kaybedenler kulubüne hızlı geçiş yapmış ve anlattıklarına göre kadrolu elemanlarından biri olmuşsun.
    Vicdan azabı çekenlerin, başarısız olanların ilk başvurduğu yer dinlerdir.
    Benim gençliğim başarısızlıklarla doluydu, o zaman "bize Allah yeter" mantığını ailem küçüklükten beri işlemişti, cemaatler, camiler göndermediği yer kalmadı, dolayısıyla o kafadaydım. Ama hayatta doğru düzgün başarım yoktu, sanayide çalışıp camiye pencere yaptırmak için bağış yapıyordum. Bu bağış kimi zaman haftalığım, kimi zaman aylık maaşım oluyordu. Bu atmosferde beni kendisine benzeten annem dışında huzurlu mutlu olan yoktu. Birinden etkilensem onunla konuşmak yerine dua ediyordum, hayaller kuruyordum. Başarısız olsam, başıma kötü birşey gelse Allah beni sınıyor derdim.

    Birgün yahu mensubu olduğumuz dinin kitabını anlamıyorum, sürekli arapça anlamadan ibadet ediyorum. Meşhur bir cübbeli demişti ki, siz Türkçe mealini okumayın, tefsirsiz okursanız ve ilminiz yetmezse dinden çıkarsınız demişti. Hatta kendince hüküm koydu, tefsirsiz meal okumak haramdır dedi. Bir dakika, haramı sadece Allah belirleyebiliyordu. Bu araştırmaya itti. Diyor ki "herkesin kaderini kendi çabasına bağlı kıldık" bir ayette diyor ki "Göklerde ve yerde olan kimse gaybı bilmez; ancak Allah bilir". Bu çelişkileri araştırmaya başladım. Yazılım öğrendikten sonra mantıksal sorgulamam üst seviyeye çıktı ve anladım ki dinler ikinci cümlemdeki kişileri yönetmek için bir düşünce sistemi. İyki bizim ülkemizde var, olmasaydı yolsuzluk, hırsızlık, avrupa, amerika, japonyada olduğu gibi sürekli fiyatlara zam yapanlar, birilerinin hakkını yemek için yarışan kişiler, milletin parasını çatır çatır yiyenler, yardıma muhtaç olmadığı halde nasıl olsa devlet veriyor ben enayi miyim devlet yardımı almayayım diyenlerle dolardı ülke. Şükür ki böyle şeyler yaşanmıyor bizim ülkemizde.

    Din öğretirken sadece dine mensup veya gönüllü kişilerin bağışladıkları paradan değil, her görüşe ait, her türlü işten toplanan vergilerden maaş alarak din öğretenlerin anlattıklarına biat edersen, sorgulamazsan mis gibi huzurun oluyor. Yoksa tarikatları bir araştırıyorsun hepsi ballı börekli belediyenin paralarını çatır çatır alıyor.


    Özetle, şu zamanda dini araç olarak görürsen parayı, amaç olarak görürsen huzuru bulabilirsin, ama kesinlikle sana nakledilenleri sorgulamayacaksın, ne denirse biat edeceksin, neden böyleymiş deyip araştırırsan srogularsan dinden çıkabilirsin. Acıların azaldıysa, huzur bulduysan, böyle mutluysan sorgulamadan devam et. Sizin gibilere ihtiyaçları var...
  • 22-01-2023, 15:11:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ne deawk boş
    psikolojik bir durum oöduğu için ke diniz aşmalısınız
    Allah korumuş. haberiniz ol asa evlensez bu yine devam edecekti ve velki de katil olacaktın
    şunu da söyleyeyim aşk zannedilen şeyler gwnelde ulaşma arzusudur. birbiriyle evlenmek için yıllarca uğraşmış,herkesi karşızına almış insanların e lendikten sonra birbirini boğacak hatta öldürecek hale geldiğini görüyoruz.
    düşün seni aldatan biri aşık olunmayı hak ediyor mu? hayır
    Gerçek aşk Allah aşkıdır gerisi ulaşma arzusudur.Allah dışında sevgiye gerçek layık olan ve sevgiyi boşa çımarmayacak kimse yoktur. Peygamber sevgisi de insana Allah ı sevdirdiği için değerlidir. diğer tüm sevgiler olsa olsa sevginin yansıması olur
    sen de evlenseydin ve gerçek yüzünü gmrseydin emin ol seni tanıyamamışım,hayatımı mahvettin,ne iğrenç insanmışsın diyecektin. hatta boşanma sürecinde ve so rasında da süresiz nafaka ödeyecektin. aşık olduğunu söylediğin kişiden ne kadar nefret ettiğini anlatacaktın insanlara.