• 21-01-2023, 22:14:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar.

    bugün biraz depresyona girdim içim karamsar biraz geçmiş aklıma geldi..
    5 yıllık sevdiğim ilk aşkım olan sözlendiğim kadının beni 6 ay boyunca T*rbacı bozuntusuyla aldatmıştı. bunu kadının instagram hesabından tesadüfen erkeğin msj atmasıyla bende bozuntuya vermeden kız adına konuşarak öğrendim. o süreçte neler yaptıklarını anlatmıştı çocuk....

    kızla sabah buluşup bulundugum aynı şehri terketme kararı aldım metroyla otogara giderken bana eşlik etmesini istedim daha bahsetmedim ona birşeyden tabi.
    aldıgım ssleri whatsapptan yan koltugumda oturan kız arkadaşıma ilettim altına da ' sakın tek bir kelime etme ve sakın bana dokunma, bu şehre senin için yerleştim okulumu vs bırakarak, ilk gelişimde sen karşılamıştın son ayrılışımda ise sen uğrula bari ' dedim otogara vardık gözleri kan toplamış halde hıçkırarak ağlayıp herkesin içinde ayağıma kapandı sarılmak istediğini dile getirdi onca insanın araya girmesine rica etmelerine rağmen izin vermedim.

    otobüsüme binip ayrıldım şehirden gözlerim kan revan içinde. 3 yıl geçti üzerinden tek kelime konuşmadım asla onunla ama bu 3 yılda ömrümden ömür gitti. Yasaklı maddelere başlamıştım bataklığın içinde günden güne eriyordum şükürler olsun ki 3 ay oldu toparlandım Amatem'e gidip tedavi olarak ve Allaha sığınarak kurtuldum.

    ama 3 yıl oldu acısı geçmiyor sevgi mevgi yok ama kabullenemedim yediremedim kendime..

    5 yılda verilen emekler aşılan engeller yaşanılan zorluklar haddi hesabı yok öyle küçük olaylarda değil..

    bir şey soracağım sizlere, bu acı ne zaman geçer bunun bir yolu var mıdır ?
  • 21-01-2023, 22:15:03
    #2
    Allah sabır versin hocam yaşamayan anlayamaz..
  • 21-01-2023, 22:16:02
    #3
    Neden hep t*rbacılarla aldatılıyor
  • 21-01-2023, 22:17:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sabır versin hocam yaşamayan anlayamaz..
    Amin Allah razı olsun sizden hocam

    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hep t*rbacılatla aldatılıyor
    bilmiyorum ki galiba paraları var geçiçi cennet hayatı yaşıyorlardır diye tahmin ediyorum
  • 21-01-2023, 22:17:49
    #5
    Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Elbet kaderinizi yaşayacaksınız. Hayatta sizi bekleyen bir Yar olduğuna inanın ve ya hiç öğrenmeseydim diyip kafanızı boşaltın. Ferahlamak için Fetva dinleyebilir kuran dinleyebilir. Ortam değiştirebilirsiniz. Geçmiş olsun hocam.
  • 21-01-2023, 22:18:01
    #6
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hep t*rbacılatla aldatılıyor
    Twitter adalet hastaglerinde isimlerini geçirmek için.
  • 21-01-2023, 22:18:04
    #7
    acısı elbet geçer, geçiyor, geçmek zorunda. Fakat asla yaşadıklarınızı unutmayın, unutmayın ki aynı çukura tekrar düşmeyin hocam.
  • 21-01-2023, 22:19:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Elbet kaderinizi yaşayacaksınız. Hayatta sizi bekleyen bir Yar olduğuna inanın ve ya hiç öğrenmeseydim diyip kafanızı boşaltın. Ferahlamak için Fetva dinleyebilir kuran dinleyebilir. Ortam değiştirebilirsiniz. Geçmiş olsun hocam.
    Allah razı olsun hocam bende tüm keşfetlerimi dinle kısalarla doldurdum onlar huzur veriyor cidden çok teşekkürler.

    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acısı elbet geçer, geçiyor, geçmek zorunda. Fakat asla yaşadıklarınızı unutmayın, unutmayın ki aynı çukura tekrar düşmeyin hocam.
    unutulur mu be abi unutulur mu
  • 21-01-2023, 22:20:33
    #9
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hep t*rbacılarla aldatılıyor
    seri para oldugundan.