• 21-01-2023, 22:22:34
    #10
    Allaha yönel boşver
  • 21-01-2023, 22:22:50
    #11
    hocam çok güvenden oluyor bu yaşadıklarımız….Bende çok sevmiştim ilk sevgilimi,nadiren whatsappta attığı ss ile fark etmiştim.Allah sabır versin sizlere….Ben sınav haftamda tek kalmıştım.Şimdi ki ilişkimde mutluluğu bulduğumu düşünüyorum.İnşallah siz de hak ettiğiniz sevgiyi yaşarsınız
  • 21-01-2023, 22:23:01
    #12
    unutmak mümkün olamaz ama herşeyin ilacı zaman ve zamanla geçecek........
  • 21-01-2023, 22:23:24
    #13
    Valla hocam çok iyi yapmışsın. Umarım karşına doğru dürüst birisi çıkar seni düzeltecek.
    Ya sen bununla evlenseydin ve evliyken başına bunlar gelseydi? O daha ağır olurdu.
    3 ay önce 9 günlük bebeğimi kaybettim, o günden beri aşk acısı felan bana çok anlamsız geliyor. Bırak iş işten geçmeden haberin olmuş ve ucuz kurtulmuşsun. Geçmiş olsun.
  • 21-01-2023, 22:23:41
    #14
    Geçmiş olsun hocam, Allah sizin karşınıza daha iyi bir kişi çıkarır inşallah. İyleşmenize sevindim
  • 21-01-2023, 22:25:02
    #15
    Zor olacak biliyorum ama bu duruma olumlu taraftan bakmak lazım daha evlenmeden sana uygun biri olmadığını farkedebilmişsin bu dünyada karısını başkasıyla yakalayan insanlar var. Bence senin için iyisi olmuş evlendikten sonra başına gelse çok daha ağır felaketlerle karşılaşabilirdin.
  • 21-01-2023, 22:28:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha yönel boşver
    öyle yapıyorum hocam sağolun

    fsafoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok güvenden oluyor bu yaşadıklarımız….Bende çok sevmiştim ilk sevgilimi,nadiren whatsappta attığı ss ile fark etmiştim.Allah sabır versin sizlere….Ben sınav haftamda tek kalmıştım.Şimdi ki ilişkimde mutluluğu bulduğumu düşünüyorum.İnşallah siz de hak ettiğiniz sevgiyi yaşarsınız
    Allah razı olsun çok geçmiş olsun sizede mutluluklar dilerim.

    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    unutmak mümkün olamaz ama herşeyin ilacı zaman ve zamanla geçecek........
    daha ne kadar zaman lazım be hocam onu anlamadım

    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam çok iyi yapmışsın. Umarım karşına doğru dürüst birisi çıkar seni düzeltecek.
    Ya sen bununla evlenseydin ve evliyken başına bunlar gelseydi? O daha ağır olurdu.
    3 ay önce 9 günlük bebeğimi kaybettim, o günden beri aşk acısı felan bana çok anlamsız geliyor. Bırak iş işten geçmeden haberin olmuş ve ucuz kurtulmuşsun. Geçmiş olsun.
    çok üzüldüm Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun inşallah sizlerede sabırlar versin. üzgünüm depreştirmek istemezdim acınızı..

    huseyincinivz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, Allah sizin karşınıza daha iyi bir kişi çıkarır inşallah. İyleşmenize sevindim
    çok sağolun hocam Allah razı olsun sizden.

    Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor olacak biliyorum ama bu duruma olumlu taraftan bakmak lazım daha evlenmeden sana uygun biri olmadığını farkedebilmişsin bu dünyada karısını başkasıyla yakalayan insanlar var. Bence senin için iyisi olmuş evlendikten sonra başına gelse çok daha ağır felaketlerle karşılaşabilirdin.
    kesinlikle evlenmeden kurtulmak gene tek tesellimiz çok teşekkür ederim.
  • 21-01-2023, 22:35:48
    #17
    Hocam sizi kandırıp evlenebilirdi de çok daha büyük sıkıntılar yaşardınız iylesmenize sevindim ( kim ne derse desin güvensizlik iyidir ) 😊
  • 21-01-2023, 22:36:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizi kandırıp evlenebilirdi de çok daha büyük sıkıntılar yaşardınız iylesmenize sevindim ( kim ne derse desin güvensizlik iyidir ) 😊
    güvensizlik çok iyidir sözünüze katılıyorm yürekten kesinlikle..
    çok teşekkür ederim