Aldatılmanın Acısı Nasıl Aşılıyor ?
38
●1.738
- 21-01-2023, 22:22:50hocam çok güvenden oluyor bu yaşadıklarımız .Bende çok sevmiştim ilk sevgilimi,nadiren whatsappta attığı ss ile fark etmiştim.Allah sabır versin sizlere .Ben sınav haftamda tek kalmıştım.Şimdi ki ilişkimde mutluluğu bulduğumu düşünüyorum.İnşallah siz de hak ettiğiniz sevgiyi yaşarsınız
- 21-01-2023, 22:23:24Valla hocam çok iyi yapmışsın. Umarım karşına doğru dürüst birisi çıkar seni düzeltecek.
Ya sen bununla evlenseydin ve evliyken başına bunlar gelseydi? O daha ağır olurdu.
3 ay önce 9 günlük bebeğimi kaybettim, o günden beri aşk acısı felan bana çok anlamsız geliyor. Bırak iş işten geçmeden haberin olmuş ve ucuz kurtulmuşsun. Geçmiş olsun. - 21-01-2023, 22:23:41Geçmiş olsun hocam, Allah sizin karşınıza daha iyi bir kişi çıkarır inşallah. İyleşmenize sevindim
- 21-01-2023, 22:25:02Zor olacak biliyorum ama bu duruma olumlu taraftan bakmak lazım daha evlenmeden sana uygun biri olmadığını farkedebilmişsin bu dünyada karısını başkasıyla yakalayan insanlar var. Bence senin için iyisi olmuş evlendikten sonra başına gelse çok daha ağır felaketlerle karşılaşabilirdin.
- 21-01-2023, 22:28:56Üyeliği durdurulduöyle yapıyorum hocam sağolunOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun çok geçmiş olsun sizede mutluluklar dilerim.fsafoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha ne kadar zaman lazım be hocam onu anlamadımWatere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok üzüldüm Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun inşallah sizlerede sabırlar versin. üzgünüm depreştirmek istemezdim acınızı..OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sağolun hocam Allah razı olsun sizden.huseyincinivz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle evlenmeden kurtulmak gene tek tesellimiz çok teşekkür ederim.Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-01-2023, 22:35:48Hocam sizi kandırıp evlenebilirdi de çok daha büyük sıkıntılar yaşardınız iylesmenize sevindim ( kim ne derse desin güvensizlik iyidir ) 😊
- 21-01-2023, 22:36:54Üyeliği durduruldugüvensizlik çok iyidir sözünüze katılıyorm yürekten kesinlikle..Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim