Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizi kandırıp evlenebilirdi de çok daha büyük sıkıntılar yaşardınız iylesmenize sevindim ( kim ne derse desin güvensizlik iyidir ) 😊
güvensizlik çok iyidir sözünüze katılıyorm yürekten kesinlikle..
çok teşekkür ederim