Zor olacak biliyorum ama bu duruma olumlu taraftan bakmak lazım daha evlenmeden sana uygun biri olmadığını farkedebilmişsin bu dünyada karısını başkasıyla yakalayan insanlar var. Bence senin için iyisi olmuş evlendikten sonra başına gelse çok daha ağır felaketlerle karşılaşabilirdin.