Valla hocam çok iyi yapmışsın. Umarım karşına doğru dürüst birisi çıkar seni düzeltecek.
Ya sen bununla evlenseydin ve evliyken başına bunlar gelseydi? O daha ağır olurdu.
3 ay önce 9 günlük bebeğimi kaybettim, o günden beri aşk acısı felan bana çok anlamsız geliyor. Bırak iş işten geçmeden haberin olmuş ve ucuz kurtulmuşsun. Geçmiş olsun.