hocam çok güvenden oluyor bu yaşadıklarımız
.Bende çok sevmiştim ilk sevgilimi,nadiren whatsappta attığı ss ile fark etmiştim.Allah sabır versin sizlere
.Ben sınav haftamda tek kalmıştım.Şimdi ki ilişkimde mutluluğu bulduğumu düşünüyorum.İnşallah siz de hak ettiğiniz sevgiyi yaşarsınız