seytas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi anlıyorum sizi. Allah unutturmayı sağlasın inşallah. geçmiş olsun sizlerede. insanoğluna güven kalmıyor böylelikle hocam
eyv hocam,şuanki halimize şükür diyorum ve ufak bi düzeltme yapmak istiyorum hocam.bunlara alıştık artık yani unutmasakta çok problem degil.allah,tekrar yaşatmasın inşallah dediginiz gibi insanın kimseye güveni kalmıyor.ben bide 2 defa yaşadım,bu 2 olayın içindeki 3 şahıs benim bu hayatdaki en çok güvendigim insanlardı.şimdi mesela 4 yılı devirdik,hayatımda kimse yok.benle ilgilenen birisi olsa yada ben birini begensem aklıma gelen ilk şey bu oluyor,nasılsa beni aldatacak.en iyisi baştan boşver diyorum işte o kötü oluyor...