zamanla azalıyor,daha az aklına geliyor ama geçtigini düşünmüyorum.en azından bende hiç geçmedi tam olarak.2 defa aldatıldım ; birisi 2006 yılındaydı,4.5 yıllık sevgilim beni en yakın çocukluk arkadaşımla aldattı.ikincisi ünideydi,2011 yılıydı sanırım.kız arkadaşım aydında bankacılık okuyordu,benden başka da bi sürü sevgilisi varmış meger.benim ögrendigim 4 kişiydik,muhtemelen bilmediklerimde vardır.yıl olmuş 2023,üstünden bu kadar zaman geçmiş.eskisi gibi canımı sıkmıyor,pek aklıma gelmiyor ama tamamen unuttumda diyemem yani.
çok iyi anlıyorum sizi. Allah unutturmayı sağlasın inşallah. geçmiş olsun sizlerede. insanoğluna güven kalmıyor böylelikle hocam