eyv hocam,şuanki halimize şükür diyorum ve ufak bi düzeltme yapmak istiyorum hocam.bunlara alıştık artık yani unutmasakta çok problem degil.allah,tekrar yaşatmasın inşallah

dediginiz gibi insanın kimseye güveni kalmıyor.ben bide 2 defa yaşadım,bu 2 olayın içindeki 3 şahıs benim bu hayatdaki en çok güvendigim insanlardı.şimdi mesela 4 yılı devirdik,hayatımda kimse yok.benle ilgilenen birisi olsa yada ben birini begensem aklıma gelen ilk şey bu oluyor,nasılsa beni aldatacak.en iyisi baştan boşver diyorum

işte o kötü oluyor...
işte hocam bende aynı durumdayım sonrasında hayatıma kimseyi alamadım sevemedim asosyalleştim hep aklımda bu olaylar var herkese aynı gözle bakakalıyorum. en kötüsüde bu ya