• 05-12-2022, 11:24:42
    #46
    Bizimkide 2400e oturuyor etrafta 12000den asağı verilen yer yok ve boş yer bulunmuyor.Daha 2. senesi bu.
    %25ten hesaplasak etraftakiler 3. yıl 15 , 4. yıl 18750 , 5. yıl 23500 edicek.Hakem heyetine mecbur başvuru yapıcam.
  • 05-12-2022, 11:27:01
    #47
    böyle ev sahipleri neden bizi bulmuyor..
  • 05-12-2022, 11:34:22
    #48
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalyada 1500e mi yaşıyorsun hocam? Öyle bir şey varsa oturmayacağım eve bile veririm 1500
    Alanya evet .
    Kızkardeşimde mesela az merkeze doğru 2k ya oturuyor.
    Merkeze doğru artıyor 5-6 k hatta fazlasına doğru.
    Şuan olduğum yer merkeze 20 30 dk otobüsle .
    Tatil köyü gibi biryer diyebilirim.Deniz 10 dk yürüyerek =) .
    Eskiden kasabaymış mahalle olmuş burası.Ev sahibim de iyi ben de ona karşı misal yeni evi boyatacağım 3-4 k boyacı vs masraf.Bunu ben karşılayacağım sonuçta evde ben oturuyorum boyatacağım kendimden.
    Bundan önceki evsahibimde kira 1 hafta geçsin 5 kere arardı tepem attı çıktım ordan sonra gitti başkası oturdu duydum kirasını bile alamamış doğru dürüst.Müstehak.
    Şu an 8 yıldır aynı yerde oturuyorum dediğim gibi ben aramazsam evsahibim aramaz kapıma da gelmez.
    İnsan var insan var.
  • 05-12-2022, 11:45:50
    #49
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alanya evet .
    Kızkardeşimde mesela az merkeze doğru 2k ya oturuyor.
    Merkeze doğru artıyor 5-6 k hatta fazlasına doğru.
    Şuan olduğum yer merkeze 20 30 dk otobüsle .
    Tatil köyü gibi biryer diyebilirim.Deniz 10 dk yürüyerek =) .
    Eskiden kasabaymış mahalle olmuş burası.Ev sahibim de iyi ben de ona karşı misal yeni evi boyatacağım 3-4 k boyacı vs masraf.Bunu ben karşılayacağım sonuçta evde ben oturuyorum boyatacağım kendimden.
    Bundan önceki evsahibimde kira 1 hafta geçsin 5 kere arardı tepem attı çıktım ordan sonra gitti başkası oturdu duydum kirasını bile alamamış doğru dürüst.Müstehak.
    Şu an 8 yıldır aynı yerde oturuyorum dediğim gibi ben aramazsam evsahibim aramaz kapıma da gelmez.
    İnsan var insan var.
    1+1 mi hocam eviniz?
  • 05-12-2022, 11:46:20
    #50
    mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1+1 mi hocam eviniz?
    2+1
  • 05-12-2022, 16:05:34
    #51
    Milleti birbirine düşman ettiler, suçlu ne sensin ne de kiracı hocam suçlu belli.
  • 05-12-2022, 16:45:22
    #52
    siz evi kiracıya değil kafanızı ağrıtmayacak kişiye verdiğinize göre ve bu kirayıda hür iradenle o zaman için 1100 liraya anlaştığına göre bugün ordaa kiraalar 5000 altı yok deme lüksüne sahip değilsin. 2500 lük evi 1100 e vermişsin. gün oldu devran döndü yapmazsın. yüzde devletin yüzdesi bu devlet boşa yok her platformda. kirayı veren kafanızı agrıtmayan kişi yada kişiler haklı..kaldıki böyle bir anlaşma için hiç bir mevki için kiralar yok şu kadar yok bu kadar denmez denemez. çıkarsa 5000 den kiraya veriririm düşüncesi deyanlış olacaktır
  • 05-12-2022, 17:02:21
    #53
    Kanunen kiracı haklı vicdanen kim haklı bilemem
  • 05-12-2022, 17:08:48
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım.
    Ev sahibimin hiç kira için ben çağırmadan kapıma geldiğini görmedim.
    Yeri geldi 2 3 ay veremediğim oldu aramadı bile.
    Kiraya hiç o zam yapalım demedi hep ben yaptım.
    8 yıl oldu.,İlk oturduğumda 350 tlydi .
    2 yıl sonra 500 yaptım.
    1 yıl sonra 600 yaptım
    1 yıl sonra 650 yaptım
    2 yıl sonra 900 yaptım
    son 2 yılda da 1k ya çıkarmıştım.
    Geçen de direk 1.5k ya çıkardım kendim.
    Ev sahibine dedim diğerlerinden ne alıyorsun .
    Sen onları boşver dedi.Dedim söyle dayı birini 2k yaptım diğerini 2.5k dedi.
    Civarda ise 3 -5k .
    Merkeze doğru ise 6-10 k kadar çıkıyor şu an kiralar mesela.
    görmedim dedim. var mı diye sormadım
    tanışalım da yazdıklarınız boşa gitmesin. pm atabilirsiniz