• 05-10-2022, 21:56:49
    #10
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " ik denetim yapacak bir kod parçacığı yapılabilir o topic için konu açılıyorsa açan kişinin ticaret puanı beşten küçükse onayda kalsa"
    Şuna sonuna kadar katılıyorum.
    Elbette yönetim karar verir.
    Lakin bu sayede çalıntı yahut türevi şeyler yapılmaz.
    (bilmeden ve iyi niyet ile açanlar tümüyle konu dışıdır)
    O zaman ses getirip yönetimden rica edelim beşten az ticaret puanı olanlar ticari konulara konu açarken onayda kalsın. Zaten acil işi olan o başlıklara konu açmıyor açık konulardan ürün veya hizmet seçiyor.
  • 05-10-2022, 21:59:59
    #11
    İyi yakalamışsınız hocam bravo
  • 05-10-2022, 22:00:52
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah herkese düşünme becerisi vermiş demi r10da herkes başkalarına karşı çok ahlaklı gözüküyor çok konu baltalıyanlar oluyor buranın modüratörleri adminleri var bırakın onlar halletsin biz buranın güvenliği değiliz
    Ben mi yanlış anladım diye iki kere okudum.
    Yönetimdekiler de bizler gibi insan, ve işleri yoğun olabilir, yahut görmemiş olabilirler. Bu gayet normal.
    kaldı ki , eğer bunu yaparlarsa kendi işleri de azalır ?
    son olarak da konu baltalayan var ise rapor edersiniz , elbette bir mod ilgilenir.
    Benim derdim hem onların işini hafifletmek, hem de insanların zarar görmesini engellemek adına öneride bulunmak.
  • 05-10-2022, 22:03:11
    #13
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mi yanlış anladım diye iki kere okudum.
    Yönetimdekiler de bizler gibi insan, ve işleri yoğun olabilir, yahut görmemiş olabilirler. Bu gayet normal.
    kaldı ki , eğer bunu yaparlarsa kendi işleri de azalır ?
    son olarak da konu baltalayan var ise rapor edersiniz , elbette bir mod ilgilenir.
    Benim derdim hem onların işini hafifletmek, hem de insanların zarar görmesini engellemek adına öneride bulunmak.
    Hocam herkesin düşüncesi farklıdır ben tic yaparken bir insanın gidip tic puanına bakmıyorum veya bana tic atmasınıda istemiyorum kendileri atıyorlar insanın konuşmasından bilgisinden belli oluyor zaten
  • 05-10-2022, 22:03:37
    #14
    Eski üyeler de bunu yapıyor, bariz şekilde bilmelerine rağmen. Yeni bir olay değil oldukça eski aslında. Yasak olduğunu bilmesine rağmen nasılsa ban atmıyorlar özelden birisi yazar diye bu tarz konular açıyorlar. Yeni üyeler çok bilmez eskiden konu güncellemeleri içinde son attıkları mesajı silip tekrar mesaj atıp konu güncelleme yapılıyordu. Böyle böyle yapan çok insan var. 1-2-3 yaptı çat diye banı çakmak lazım aslında. Çünkü olayın farkında hepsi.
  • 05-10-2022, 22:09:15
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkesin düşüncesi farklıdır ben tic yaparken bir insanın gidip tic puanına bakmıyorum veya bana tic atmasınıda istemiyorum kendileri atıyorlar insanın konuşmasından bilgisinden belli oluyor zaten
    Bahsettigimiz kişisel bir şey degil ki .
    Forumun içinde belirli kurallar var, ve herkesin uyması bekleniyor.
    Bahsettiğimiz şey bunun suistimal edilmesi.
    Sap ile samanı karıştırmayalım bence.

    Ve bu arada dileyen ticaret puanına bakar dileyen konuşmasına, bu konuda haklısın.
    Ama üyelik ve satış kurallarını yerine getirdikten sonra.
  • 05-10-2022, 22:12:15
    #16
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski üyeler de bunu yapıyor, bariz şekilde bilmelerine rağmen. Yeni bir olay değil oldukça eski aslında. Yasak olduğunu bilmesine rağmen nasılsa ban atmıyorlar özelden birisi yazar diye bu tarz konular açıyorlar. Yeni üyeler çok bilmez eskiden konu güncellemeleri içinde son attıkları mesajı silip tekrar mesaj atıp konu güncelleme yapılıyordu. Böyle böyle yapan çok insan var. 1-2-3 yaptı çat diye banı çakmak lazım aslında. Çünkü olayın farkında hepsi.
    şaka bi yana hayatta aklıma gelmezdi şu

    Yeni üyeler çok bilmez eskiden konu güncellemeleri içinde son attıkları mesajı silip tekrar mesaj atıp konu güncelleme yapılıyordu.