" ik denetim yapacak bir kod parçacığı yapılabilir o topic için konu açılıyorsa açan kişinin ticaret puanı beşten küçükse onayda kalsa"
Şuna sonuna kadar katılıyorum.
Elbette yönetim karar verir.
Lakin bu sayede çalıntı yahut türevi şeyler yapılmaz.
(bilmeden ve iyi niyet ile açanlar tümüyle konu dışıdır)
O zaman ses getirip yönetimden rica edelim beşten az ticaret puanı olanlar ticari konulara konu açarken onayda kalsın. Zaten acil işi olan o başlıklara konu açmıyor açık konulardan ürün veya hizmet seçiyor.