Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Allah herkese düşünme becerisi vermiş demi r10da herkes başkalarına karşı çok ahlaklı gözüküyor çok konu baltalıyanlar oluyor buranın modüratörleri adminleri var bırakın onlar halletsin biz buranın güvenliği değiliz
Ben mi yanlış anladım diye iki kere okudum.
Yönetimdekiler de bizler gibi insan, ve işleri yoğun olabilir, yahut görmemiş olabilirler. Bu gayet normal.
kaldı ki , eğer bunu yaparlarsa kendi işleri de azalır ?
son olarak da konu baltalayan var ise rapor edersiniz , elbette bir mod ilgilenir.
Benim derdim hem onların işini hafifletmek, hem de insanların zarar görmesini engellemek adına öneride bulunmak.