Ben mi yanlış anladım diye iki kere okudum.
Yönetimdekiler de bizler gibi insan, ve işleri yoğun olabilir, yahut görmemiş olabilirler. Bu gayet normal.
kaldı ki , eğer bunu yaparlarsa kendi işleri de azalır ?
son olarak da konu baltalayan var ise rapor edersiniz , elbette bir mod ilgilenir.
Benim derdim hem onların işini hafifletmek, hem de insanların zarar görmesini engellemek adına öneride bulunmak.
Hocam herkesin düşüncesi farklıdır ben tic yaparken bir insanın gidip tic puanına bakmıyorum veya bana tic atmasınıda istemiyorum kendileri atıyorlar insanın konuşmasından bilgisinden belli oluyor zaten