Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkesin düşüncesi farklıdır ben tic yaparken bir insanın gidip tic puanına bakmıyorum veya bana tic atmasınıda istemiyorum kendileri atıyorlar insanın konuşmasından bilgisinden belli oluyor zaten
Bahsettigimiz kişisel bir şey degil ki .
Forumun içinde belirli kurallar var, ve herkesin uyması bekleniyor.
Bahsettiğimiz şey bunun suistimal edilmesi.
Sap ile samanı karıştırmayalım bence.

Ve bu arada dileyen ticaret puanına bakar dileyen konuşmasına, bu konuda haklısın.
Ama üyelik ve satış kurallarını yerine getirdikten sonra.