Eski üyeler de bunu yapıyor, bariz şekilde bilmelerine rağmen. Yeni bir olay değil oldukça eski aslında. Yasak olduğunu bilmesine rağmen nasılsa ban atmıyorlar özelden birisi yazar diye bu tarz konular açıyorlar. Yeni üyeler çok bilmez eskiden konu güncellemeleri içinde son attıkları mesajı silip tekrar mesaj atıp konu güncelleme yapılıyordu. Böyle böyle yapan çok insan var. 1-2-3 yaptı çat diye banı çakmak lazım aslında. Çünkü olayın farkında hepsi.
şaka bi yana hayatta aklıma gelmezdi şu
Yeni üyeler çok bilmez eskiden konu güncellemeleri içinde son attıkları mesajı silip tekrar mesaj atıp konu güncelleme yapılıyordu.