• 04-10-2022, 15:26:45
    #73
    Uçuyoruzz. Maşallah (!)
  • 04-10-2022, 18:27:52
    #74
    %25 'ten fazla artırma hakkı yok
  • 04-10-2022, 19:08:26
    #75
    Benim ev sahibi senesi dolmasına rağmen gelip zam falan demedi. Ben %66 kendim yaptım.
  • 04-10-2022, 20:38:13
    #76
    Önceli kiraları hesabına yatıyorsanuz %25 zamlı kirayı hesaplayarak hesabına yatırmaya devam edin. Sıkıntısı var ise mahkemeye versin, mahkeme kiracıyı haklı buluyor. En kötü ben oturucam deyip çıkartır oda yıllar sürer
  • 04-10-2022, 22:41:09
    #77
    eski kiracılara geçerli değil yüzde 25.. ..yüzde 54 eylül ayı için.
  • 04-10-2022, 22:58:32
    #78
    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski kiracılara geçerli değil yüzde 25.. ..yüzde 54 eylül ayı için.
    Eski kiracılar için geçerli değil derken nerde yazıyor hocam kaynak?
  • 04-10-2022, 23:09:48
    #79
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski kiracılar için geçerli değil derken nerde yazıyor hocam kaynak?
    kanunlar geriye yürütülemez hocam.ancak sözleşme yenilenirse kapsar.
  • 04-10-2022, 23:10:12
    #80
    şikayette bulunmazsanız kim sizi neden korusun ki. oturduğunuz yerden devletin zammı gelip % 25 e çekmesini bekliyorsunuz...gidin şikayet edin, gerekeni yapmazlarsa gerekeni söylersiniz...toplum olarak (ben de dahil) sadece oturduğumuz yerden homurdanıyoruz.

    verin şikayet dilekçesi, huzuru kaçsın biraz. muhtemelen vergisini de vermiyordur. üstüne de cezasını yesin...
  • 04-10-2022, 23:38:41
    #81
    Son dönemde forumda çok fazla konular açılmaya başladı ama herkesin kaçırdığı farklı şeyler oluşmaya başladı

    siz ev sahibi ile inatlaşıyorsunuz birileri akıl veriyor çok afedersiniz adamın malıyla adamı terbiye etmeye çalışıyorsunuz (ev sizin olsa farklı düşünmezdiniz).

    Asıl sıkıntı böyle davranan kiracılar yüzünden emlakçılar artık kimseye ev vermiyor ev sahipleri de bu durumdan bıkmış durumda çünkü kiracı da kendince uyanık davranıp konuya ılımlı yaklaşmak yerine ev sahibi ile kötü oluyor.

    Tavsiye verenlerin akıllarına uydunuz ama sonrasında ilk fırsatta kapı dışarı edileceksiniz ve maalesef şu dönemde sonrasında ev hiç bulamayacaksınız arkadaşlar. (Bende kiracıyım)

    Bugün gidin özellikle kıyı bölgelerinde izmir Antalya vs özelinde ciddi teminat göstermedikçe + sözleşmelere özel maddeler eklenmedikçe paranızla bile ev tutamıyor hale geliyorsunuz maalesef.

    Özetle ılımlı yaklaşmayı seçin orta yol bulun başkalarının gazına gelmeyin