şikayette bulunmazsanız kim sizi neden korusun ki. oturduğunuz yerden devletin zammı gelip % 25 e çekmesini bekliyorsunuz...gidin şikayet edin, gerekeni yapmazlarsa gerekeni söylersiniz...toplum olarak (ben de dahil) sadece oturduğumuz yerden homurdanıyoruz.
verin şikayet dilekçesi, huzuru kaçsın biraz. muhtemelen vergisini de vermiyordur. üstüne de cezasını yesin...