Önceli kiraları hesabına yatıyorsanuz %25 zamlı kirayı hesaplayarak hesabına yatırmaya devam edin. Sıkıntısı var ise mahkemeye versin, mahkeme kiracıyı haklı buluyor. En kötü ben oturucam deyip çıkartır oda yıllar sürer