Sillage adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik Sıkıntısı Kafayı Yiyeceğim
27
●1.820
- 29-08-2022, 09:29:42Valla hocam hemen hemen devlette ki personellerin, doktorların hepsi aynı. Ben ne diş konusunda ne de başka konularda devleti tercih etmiyorum. Onların tribini, nazını çekeceğime parasını verip özelde daha güler yüzlü daha ilgili doktorlara bakılıyorum. Bizim bir aile hekimimiz var, kendisi çok başarılı birisi ama içeri girince böyle yüzüne bakmaması, egolu egolu davranması insanın çok zoruna gidiyor.
- 29-08-2022, 09:29:43Yanlış anlamazsanız değişik bir plan olarak, eğer direk askere gitseydiniz gizleyerek gittiğinizde durumu anlatsaydınız, bu işleri Askeriyeye yıkmış olurdunuz onalr sizi gataya felan sevk ederdi. Ben askerlik yaparken ağır kalp hastası vardı kışlaya geldiğinde bildirdi askeriye gataya sevk etti işlemlerini yaptı sonra hiç eğitim alamdan 30 gün bizimle geçirdi Usta birliğine gittiği kışladada askerliğe elverişli değil diyerek tehris oldu.Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2022, 09:31:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeşim Ben Şuan Askerim Kesinlikle Önermiyorum İnsan Dışı Bir Muammele Mevcut burada sadece devlete zarar vermekteyiz yemek olsun her konuda bir katkımız yok yani psikolojik baskı dışında askeriyede birşey yok gelirsen dahada psikolojin bozulur bilgin olsun .
- 29-08-2022, 09:33:15Hocam zaten şuan sen ceza yiyorsun o ceza sana işliyor. Askere gidip geldikten sonra gönderiyorlar ceza kağıdını. Benim de 1350TL cezam vardı ödedim geçen sene.Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2022, 09:34:20Hocam senin yaşadıklarını aynen yaşamış biriyim.
Geçirdiğim trafik kazası sonucu kafatasımda kırık vardı 2 kere ameliyat oldum ve yapay kemik konmuştu.
Bu sebeple bende hastane sürecine girdim, sanıyorum 2 ay uğraşmam gerekti.
Bu tip durumlarda doktorlar bile isteye uğraştırıyorlar. Sanıyorlar ki askerden kaçmak için bu yola girmişiz sürünsün gözüyle bakıyorlar. - 29-08-2022, 09:50:082021'in başında bir başladım mayısa kadar o lanet olası düzenin rezilliğini çektim.
Ritim bozukluğu vardı, sağlık ocağı yanlış birime sevkimi yapmış kardiyolojiye yapması gerekirken gitmiş iç hastalıklarına yapmış sevkimi, bir de askeri bir sevk ya mümkün değil değiştirilmiyor. 1 hafta sadece bu sevk değiştirme zımbırtısıyla uğraştım, yaklaşık 5 ay hayır 5 ay ne yaptın diyenler oldu da olmuyor her gün gidemiyorsun bir aksaklık oluyor 3 gün sonra gideceğine mecburen 1 hafta sonra gidiyorsun bakıyorsun doktor yok bu sefer de 10 15 gün öyle bekle.
1 ay sonra bulduk doktoru sağolasın kardiyoloji de sevdiği bir doktor varmış onu aradı yönlendirdi beni oraya bunları yaptır kendi doktoruna getir baksın sonra bana gel arasın beni imza atayım dedi.
Neyse testleri yaptırdım ekg falan oldum tansiyon ölçüldü bir problem çıktı ritim ölçen holter cihazı takmaları gerekti 24 saat vücudumda bir sonra ki gün sabah gittim, makina kayıt almamış ya yatarken bir tuşuna değdi bir şey olmuş yada arızalıydı bilmiyorum. Tekrar takıldı bir gün daha durdu gittim bu sefer problem yoktu ama bu cihaza bakılan bilgisayar sistemi bozulmuş ankaraya göndermişler 1 hafta sonra gelecekmiş o kadar yoruldum ki git gel git gel 1 haftada öyle bekledim.
Neyse geçti 1 hafta gittim baktırdım geceleri uyurken problem olmuş ritimden kaynaklı karar kurula çıktı bu süreç tamamen 15 gün sürmüştür 2 hafta da böyle bekledik karar çıkmış ve askerliğe el verişli ama alacağı ağır eğitimlerdne kaçınılmalı gibi bir şey yazıyordu resmi dil ile.
Askere gittim verdim raporu zaten gittiğim yer iyi olduğu için eğitimler de fazla değildi nizamiyeden girince rabbime şükürler olsun dedim artık ülkemizde ki bu düzen asla yürümez. Ben 7-8 satırda anlattım ama bunların tamamı ocak 2021 den mayıs 2021 ilk haftasına kadar sürdü birde yoklama kaçağı cezası ile uğraştım 1938TL yoklama kaçağı cezası yemişim 18 yaşında gidip tecil veya muayene olmadığım için Allahtan o yıllar arasında açık öğretimde öğrenciydim de ek c2 belgesini verince vergi dairesine yönlendirdiler sildiler borcu. - 29-08-2022, 09:58:19Bende yanlış saate randevu vermişlerdi diye 5 saat bekledik(eşim hamileydi) ben o hastaya bakmam saatinde gelseydi dedi saat 11:30a randevu vermişlerdi biz 11de ordaydık beyefendi 12 olmadan yemeğe çıkmış saat 2 gibide yemekten gelmişti eşşek gibi bekliyoruz tek biz değiş bir sürü kadın bekliyordu saat 4 gibi oldu sekretere söylüyoruz tamam tamam diyip duruyor en son sert çıktım git söyle şuna valla dağıtacam burayı dedim gidip söyledi bakmam dedi bende o ara şikayet hattını aradım şikayetimi oluşturdum doktorla daha sonra beni başka doktora yönlendirdiler aynı gün içinde acele gittim kapısını çalıyorum gel diyen yok içeriyi dinliyorum bir sürü ses geliyor bir kaç kere daha vurdum yine yok en son kapı kolunu çekip durup açmaya çalıştım bi stajyer kız açtı görmüyor musun kapı kilitli diyor içeri baktım kola çay kekler iki üç kız doktorlar alem yapıyorlar kapıyı niye kilitliyorsunuz randevum var görmediniz mi dedim doktor şuan bakamaz dedi bende Allah sizin gibilerinin belasını versin dedim o günden sonra gitmiyoruz şehir hastanelerinie
- 29-08-2022, 10:11:00Hocam aklıma inanın gelmedi bu tür şeyler. Zaten ben demeden doktor kağıtları uzattı tam çıkıyordum kafamın arkasını gördü çıkarken. Hop hop dedi gelir misin dedi gittim kafamın arkasına ne olduğunu sordu anlatınca direk sevk verdi. Yani yapma etme desem yine yapacaktı yine yapacaktı.Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav hocam alsınlar ne oluyorsa olsun gerekiyorsa tuvalet temizlerim ama yeter ki alsınlar bitireyim şu askerliği geleyim.CoinHaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah belalarını versin ne diyeyim yani gerçekten ne diyeyim sistem çöp gitsen ayrı dert gitmesen ayrı dert sağlığında bir problem olmasa bile sistem yüzünden sağlığını kaybedersin.altq3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. Benim kafatasından kemik almışlar 78 tane zımba basmışlar hiçbir şey hatırlamıyorum yüksekten aşşağı itlediler ama kim itleri niye itledi bilinmiyor ben de hatırlamıyorum. Amacım kaçmak değil tecilimi bozdum ben gitmek için bir an önce gidip geleyim diye başıma gelenlere bak rezillik..mtyproduksiyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aha aynı durumlar işte. Her gün gitsen bile doktor yerinde olmuyor yani bilmiyorum ya söylenecek çok şey varda kime neyi söyleyeceksinMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-08-2022, 10:28:08Geçmiş olsun...
Olmadık sebepler yüzünden sıkıntıya girmek büyük problem.
İnşallah sorunsuz bir şekilde çözümlenir sıkıntılarınız.
Yukarıda bazı arkadaşların sözylediği gibi, doğrudan askerlik şubesine gidin; derdinizi anlatın.
Yardımcı olacaklar ve/veya yol göstereceklerdir.