Gbt giremiyorum ya yemin ediyorum bekçi görüyorum çocuk gibi hırsız gibi yolumu değiştiriyorum. Kaç defa çevirmeye girdim her defasında yoklama kaçağı olarak gözüküyorsun diyip form doldurdular ben eninde sonunda ceza yiyeceğim. Niye hayrına ceza parasını ödeyeyim yav gideyim çürük versinler demiyorum vallahi gideyim yapayım yeter ki aradan çıksın rahatlayayım. Doktor diyor ki senin kafanda çok fazla hasar var kafatasından kemik alınmış gönderemem seni diyor iyice tribe girdim vallahi kafama sıkacağım. Ufacık basit bir şey için bu denli sürüneceğim bunalıma gireceğim hiç aklıma gelmezdi.
Hocam zaten şuan sen ceza yiyorsun o ceza sana işliyor. Askere gidip geldikten sonra gönderiyorlar ceza kağıdını. Benim de 1350TL cezam vardı ödedim geçen sene.