Bende yanlış saate randevu vermişlerdi diye 5 saat bekledik(eşim hamileydi) ben o hastaya bakmam saatinde gelseydi dedi saat 11:30a randevu vermişlerdi biz 11de ordaydık beyefendi 12 olmadan yemeğe çıkmış saat 2 gibide yemekten gelmişti eşşek gibi bekliyoruz tek biz değiş bir sürü kadın bekliyordu saat 4 gibi oldu sekretere söylüyoruz tamam tamam diyip duruyor en son sert çıktım git söyle şuna valla dağıtacam burayı dedim gidip söyledi bakmam dedi bende o ara şikayet hattını aradım şikayetimi oluşturdum doktorla daha sonra beni başka doktora yönlendirdiler aynı gün içinde acele gittim kapısını çalıyorum gel diyen yok içeriyi dinliyorum bir sürü ses geliyor bir kaç kere daha vurdum yine yok en son kapı kolunu çekip durup açmaya çalıştım bi stajyer kız açtı görmüyor musun kapı kilitli diyor içeri baktım kola çay kekler iki üç kız doktorlar alem yapıyorlar kapıyı niye kilitliyorsunuz randevum var görmediniz mi dedim doktor şuan bakamaz dedi bende Allah sizin gibilerinin belasını versin dedim o günden sonra gitmiyoruz şehir hastanelerinie