Genelleme yapmayalım hocam işini severek aşkla yapan var. Ama her meslekte olduğu gibi çürük elmalar çıkıyor o da bana denk geldi.
Valla hocam hemen hemen devlette ki personellerin, doktorların hepsi aynı. Ben ne diş konusunda ne de başka konularda devleti tercih etmiyorum. Onların tribini, nazını çekeceğime parasını verip özelde daha güler yüzlü daha ilgili doktorlara bakılıyorum. Bizim bir aile hekimimiz var, kendisi çok başarılı birisi ama içeri girince böyle yüzüne bakmaması, egolu egolu davranması insanın çok zoruna gidiyor.